sobota, 25 maja 2013

KTO stworzył Zadrę? Część 1 - Zadra jest Żydem!


"mecher1: Ja z kolei, życzę mu żeby na strychu znalazł jakieś papiery, z których wynikałoby, że przodkowie jego, to Żydy parchate, od wieków lojalnie służący Polsce"

Widzę, że nie wszyscy czytają mnie z należytą uwagą... Więc wyjaśniam co następuje:

Jestem może nie 100-u procentowym Żydem jak Lenin, Michnik czy Hitler, ale jednak... i widząc co wyprawiają moi pobratymcy w mojej nowej Ojczyźnie Polsce... Ojczyźnie która mnie przygarnęła i dała schronienie... postanowiłem wbrew Talmudowi pisać o nas Żydach prawdę... Rozumiecie już gamonie o co chodzi?


KTO stworzył Zadrę

"simon.01: @zadra05 ... I wiesz. Będziesz grzechem wielu - bo, że nie masz mózgu, nie oznacza, że nie można popracować [...]"

KTO stworzył Zadrę? - Czy tylko skrajne chamstwo i bezczelność Palikota-Ryfińskiego będące prawdziwą twarzą żydokomuny? JAK ROZPOZNAĆ CHAMA?

@simon.01 i
Panie Adamie M... Będziecie grzechem wielu dopóki nie odpowiecie sobie na te pytania:
  1. KTO stworzył Zadrę
  2. KTO stworzył RYDZYKA i jego RADIO
  3. KTO stworzył OWSIAKA i jego IMPERIUM
  4. "Życzę ci ŻYDOWSKI bydlaku śmierci"
  5. Dlaczego powstał "Der Sturmer"
  6. KTO stworzył Hitlera i Goebbelsa?
  7. "Udław się ch*** tą swoją 'gorącą' wodą"
  8. 108 % lichwy. "Złodziej" Rydzyk
  9. Czyste DOBRO robi też za sędziego i KATA
  10. Jesteś antysemitą?
    Panie Adamie M... Będziesz grzechem wielu dopóki nie odpowiesz sobie na te pytania:
    Panie Adamie M... Będziesz grzechem wielu dopóki nie odpowiesz sobie na te pytania:
    "Jeżeli Żyd chce uczynić ZŁO, winien on pójść do miasta, gdzie go nie znają i tam wyrządzić ZŁO." (Moed Kattau 17a, s. 107.) Link

    Panie Adamie M... Pamiętaj... Jeżeli natomiast Żyd chce robić DOBRO, winien on pójść do miasta, gdzie go nie znają i tam wyrządzić gojom DOBRO... Najlepiej od tyłu... Link

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz