środa, 5 maja 2010

Błagam ludzi dobrej woli o pomoc! Pomóżcie mi, doradźcie!


Szanowni Państwo! 

Ginekolog prowadzący moją żonę nie wyraził zgody na aborcję, choć moja żona wyraźnie mu tłumaczyła, że ja mam bardzo słaby wzrok i ciąża możne spowodować utratę przeze mnie wzroku. Wszyscy lekarze bez wyjątku, do jakich się zwróciliśmy z prośbą o pomoc, odmówili, twierdząc, że boją się narazić nowej władzy czyli tym oszołomom i klerykałom z PIS.

Wiec moja żona, pozbawiona wszelkiej pomocy medycznej, niechcący powiła wczoraj ślicznego dzidziusia o imieniu Maciuś. I stało się to, czego tak strasznie oboje się obawialiśmy. Na następny dzień po porodzie, straciłem całkowicie wzrok. Mój stan jest na tyle ciężki, że nawet swojej żony nie dostrzegam.

Do tego czuję, że tracę też i węch, bo coraz gorzej czuję żonę, co jest wynikiem stresów na jakie narazili mnie ci dyspozycyjni lekarze. Dlatego chciałbym złożyć pozew przeciwko państwu polskiemu do Trybunału w Sztrasburgu. Stąd mój gorący apel do ludzi dobrej woli o pomoc w złożeniu pozwu i wsparciu nie tylko prawnym.

Uważam, że wszyscy ludzie dobrej woli, o wrażliwych sercach i światłych nowoczesnych umysłach, powinni się zjednoczyć i zorganizować ogólnopolską akcję społecznego nieposłuszeństwa. Tylko w ten sposób będziemy mogli zmusić tych kołtunów do zmiany przepisów tak bardzo dyskryminujących nasze kobiety.

Z poważaniem,
ślepy ojciec Maciusia.
----

Dlaczego zwykły IDIOTA oraz facet z trzema FAKULTETAMI i doktoratem MÓWIĄ i MYŚLĄ dokładnie tak SAMO? 
Stan naszej GOSPODARKI, polityki, sytuacji kraju, czyli stan naszych UMYSŁÓW zależy tylko od MEDIÓW 

M. Olejnik z kolesiami przypisuje KK takie niegodziwości jakie Hitler ŻYDOM
Wierzę, że ta rasa butnych czerwonych panów, tych nadludzi zostanie kiedyś rozliczona

SZALEŃCZY festiwal NIENAWIŚCI
O tym jak się upadla i SKUNDLA dumny NARÓD

Skąd KOMUNA czerpie pomysły - LEWACY bogowie i NAZIŚCI - BLIŹNIACY
Lewacy i komuniści NIENAWIDZĄ swojej własnej KULTURY, tradycji, historii, RELIGII
O SKALI wojny IDEOLOGICZNEJ świadczy liczba LINKÓW odsyłających do treści skrajnie JUDZĄCYCH
Skąd się bierze ZWIERZĘCA nienawiść LEWACKICH faszystów?

"A MOŻE, TYTUŁEM EKSPIACJI, SPALIŁO BY SIE KILKU KSIĘŻY ?"
SZAMBO udające PERFUMERIĘ - Kto JUDZI i sieje NIENAWIŚĆ? - Reakcje WTÓRNE
Ten kretyn WIERZY, że to KK i katole okradają Polskę a nie KOLESIE z czerwonych DYNASTII
Atakuję WASZYCH tylko wtedy gdy atakujecie NASZYCH
O tym jak Żydzi ŚPIEWALI "Boże coś Polskę..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz